سفارش تبلیغ
صبا ویژن

























3... نقطه... پـ ــ ــ ـ ــر و ا ز

 

سال اول دبیرستان

فرم های مشاوره

آروزیت چیست ؟
یادم نمی آید آن روز چه نوشتم

نرگس میگفت نوشتم آروز دارم برم مکه

مادرم قبلا این را از زبان من شنیده  بود

مشاوره مان در جلسه ای که با اولیا داشت این آروز رو خونده بود ، مادرم گمان برده بود که من این را نوشته ام

چند ماهی پس از این اتفاق

مادرم خبری خوشحال کننده به من داد

ثبت نام کردیم ! برای مکه !

......

خرداد ماه 92 و درحالی که دانشجوی ترم 2 بودم

در عین ناباوری مسافر مدینه و مکه بودم

.

.

.

شنیدنش خودم را هم شوکه کرد

برخلاف خیلی ادم ها شوق و شور رفتن نداشتم

یعنی در دعاهایم خواستارش نبودم

هنوز هم نگرانم

از شنیدن این همه " خدا شانس بده " اصلا احساس خوبی ندارم

حتی گاهی با خودم میگویم ای کاش...

27 اسفند در حالی که 3 روز از 21 سالگی ام می گذرد

شروع دومین سفر طلایی در زندگی ام ...

به امید سفری با معرفت

.........................................

وبلاگ تازه تاسیس به مناسبت جشنواره فرهنگی

از حضورتان ونظرات سازنده تان خوشحال خواهم شد

ما می توانیم(کلیک کنید)

 


نوشته شده در جمعه 92/12/23ساعت 8:16 عصر توسط پرنیان| نظرات ( ) |